tisdag, mars 09, 2010

Det ständiga trött-experimentet

Det var inte så enkelt att somna igår kväll som det kändes. Försökte lägga mig i soffan en stund, men huvudet snurrade av saker som jag istället borde göra men som jag definitivt inte orkade. Ringde Miss J som sa "Gå och lägg dig!" och till slut gav jag med mig och bakade ner mig i sängen. Jag tog med mig datorn och ställde på sängbordet men jag måste ha somnat mitt i något jag skulle göra för när jag vaknade första gången, vid halv två inatt, hade jag en "vill du öppna eller spara den här filen?"-ruta överst på skärmen. Klickade bort det och tänkte att vad det än var så kan jag säkert komma på det imorgon. Än minns jag inte vad det var jag skulle göra.

Men totalt nästan tio timmar blev det. Inte av den bästa kvalitén, jag vaknade flera gånger, men sömn blev det i vart fall. Trots det känner jag mig ganska seg och trött idag. Ryggen ömmar lite och huvudet känns tungt. Jag har en inbokad plats på gruppträning ikväll, men samtidigt lockar det att följa med M hem till katterna. Får se när han tänkt sluta om det går att få ihop båda kanske.

Inga kommentarer: