söndag, mars 21, 2010

Dålig tajming

Beslutsångest! Jag mår inte riktigt bra men kan i vanlig ordning inte bestämma mig för hur dåligt jag mår. Grejen är väl att jag faktiskt väldigt gärna vill åka in till andra dagen av valkonferensen, dagen då jag har mest åtaganden. Men jag mår faktiskt inget vidare.

Igår hade jag huvudvärk och kände mig i allmänhet hängig och konstig. Tänkte att det skulle ge med sig. Men när jag åt middag med J började jag må ordentligt illa redan efter en kort stund. Det lugnade sig efter att vi promenerat ute en sväng men så inatt har jag vaknat flera gånger av jag mått superilla och att magen gör ont. Kanske har jag dragit på mig magsjukan som min bordsgranne på konferensen igår hade sjuka barn i? Jag vet inte, men bra känns det inte.

Jag vill absolut åka men vet inte om jag törs, helt enkelt. Jag vill inte fara dit och börja må illa just under anförandet om valet. Det skulle kännas som katastrof. Men vi är redan en kvinna kort i valberedningen (som är hemma i magsjuka) så jag vet ju att jag behövs. Skit också. Försöker med frukost så får vi se.

Inga kommentarer: