torsdag, mars 25, 2010

Om det här blir det sista jag skriver...

För ett par dagar sedan hade jag en modig stund och bokade in mig på ett träningspass som låter allt annat än Sara. Resultat; när det är mindre än två timmar kvar är jag skitnervös och tänker att jag antingen kommer att dö av skam eller av att jag brakar in i någon annan alt i nån vägg med full fart. Men nu är det försent att avboka så det är bara att plåga sig iväg...

Träningsvärken från mitt förra äventyr har dock lagt sig något idag. Lite stel i nacken och öm på lite ställen fortfarande, men fullt rörlig. Igår kväll var det lite mer tveksamt. Så snart jag suttit en stund och skulle börja röra på mig lät jag ungefär som om jag vore 90 år och hade tre höftledsoperationer bakom mig. Men det borde betyda att det funkar, va? Jag försöker tänka så iaf.

Nu übersen lunch (jag glömmer fortfarande bort att man måste äta, men blir allt bättre...) innan Bambi ska på tokträning.

Inga kommentarer: