tisdag, maj 28, 2013

Dagens filmrelaterade tips...

Till nåt betydligt roligare. Ni som instagrammar och är det minsta intresserad av film och filmskapande måste såklart följa regissören Ulf Malmros #filmdagboken. Riktigt spännande insta-dokumentär om hur hans kommande film Min så kallade pappa skapas. Min egen gamla arkiverade lusta att jobba bakom en rörlig kamera har förvisso väckts till liv igen med en gnutta ånger över att jag aldrig tog tag i det, men bortsett det är det bara kul och fascinerande. Har ni tid så börja från början. Helt klart ett gott tips för filmälskare!

1 kommentar:

Amanda sa...

Nu finns det två nya låtar uppe på bloggen när jag sjunger Stay av Rihanna och Skyscraper av Demi Lovato! Jag blir jätteglad av alla fina kommentarer och det är guld värt att ni sprider videorna, det är bara att ta dom ifrån youtube!

PS: Om du sprider min video på din blogg eller facebook så säg till så länkar jag dig i min blogg som ett tack!

Tack på förhand! :)