fredag, juni 01, 2012

Jag menar, det står en nästan helt orörd godisskål på bordet, så NÅT måste det ju vara?

Jag vet inte om det är bakgrunden till mitt föregående inlägg som spökar eller kanske den eviga tröttheten som jagat mig den här veckan. Det kan också vara "första veckan på det nya spännande jobbet", eller rent av nåt helt annat, men helt i stabil form är jag inte ikväll. Jag är trött, känner mig überkänslig och har bråkat på min kära M så att vi ändrade planer och nu befinner oss några mil ifrån varandra. Jag som faktiskt inte brukar bråkas. Jag är skitdålig på det, blir alldeles orolig och nojjig efteråt. Att bråka är på tok för mycket deja vu och laddat för att jag ska fixa det på ett sunt sätt.

Alltså ingen fara och allt är lugnt och så, men jag känner nån slags frustration som bara bubblar i min märkligt trötta kropp ikväll. Vet inte om jag vill gå och lägga mig, gå ut och promenera av mig, sätta mig i ett hörn och hulkgråta helt utan anledning eller bara slänga mig i soffan och dötitta på tv en stund. Lite blandade givar sådär...

Jag är antagligen rätt trött va?

Inga kommentarer: