onsdag, juni 06, 2012

Filmsommaren har börjat!

Vi såg förresten Dark Shadows (2012) på bio igår. Jag vet faktiskt om jag var så imponerad. Jag hade kanske inte väntat mig att det skulle vara en av de bästa Burton-produktionerna, men kanske en något högre nivå än vad jag upplevde ändå. Den var absolut inte dålig, men inte så väldigt bra heller. Kan inte riktigt sätta fingret på vad som var fel, men den kändes lite otajmad, inte så smart och faktiskt inte heller lika snygg eller effektfull som den kunde ha varit. Trailern är typ roligare än filmen (och innehåller nästan alla nyckelscener, så ska du se den, undvik trailern):




Ja, tål att tänkas på. Ska försöka skriva om både den och Prometheus (2012) till helgen. Det fortsätter ju komma ruggigt intressanta filmer på löpande band nu. Till helgen har t.ex. Snow White and the Huntsman (2012) premiär. Ska definitivt försöka se den på bio.

Inga kommentarer: