lördag, juni 16, 2012

Lördag kväll

Solen på landet blev regn i stan. Jag hoppas dock att regnet kommer till landet också, det skulle behövas lite regn på växtligheten nu.

Vi åt middag på uteservering tidigare ikväll, lite för att fira lil'sis nya jobb, men också för att det var helg och trevligt. Det blev dock lite kyligt mot slutet så vi hoppade över efterrätten och gick till Costas och drack kaffe istället. Eller ja, mitt kaffe bestod kanske mest av glass och nougatsås (det enda sättet jag gillar kaffe på), men ändå.

The Ex 
Nu är lil'sis på nån grej med kompisar och jag har skjutsat M till en födelsedagsfest. Själv är jag ganska trött och tänker att en kväll i soffan med nån lättsam film och lite jordgubbar blir bra. Vet inte om jag ids se något nytt eller om jag helt enkelt kommer hänga framför The Ex (2006) med Zach Braff och Jason Bateman som TV4 visar om en stund. Ingen jättebra film, men kanske lagomt lättsamt ikväll. Låter kanske trist, men jag är faktiskt fullt nöjd.

Inga kommentarer: