fredag, juni 29, 2012

Plötsligt Spidey-begär

Och varför har ingen sagt att Denis Leary är med i den kommande The Amazing Spider-Man (2012)??? Såg honom flimra förbi i en trailer på bion igår och nu måste jag ju se den!

Ärligt talat så har mitt intresse annars varit ganska svalt inför den här remaken. Trailern jag såg först kändes nästan bild-i-bild likadan som den förra, Spider-Man (2002) med Tobey Mcguire i rollen som Spidey istället för som nu Andrew Garfield. Och ska man se en film vars hela story man redan har sett så måste den ju ha något extra speciellt. Men så har jag läst återkommande kommentarer på bl.a twitter från journalister som var på pressvisningen och imponerades. Så då vaknade intresset lite.

Plus nu det här med Leary då. Och Emma Stone. Och Rhys Ifans som The Lizard. Så nu måste jag alltså se den. Any takers?

Inga kommentarer: