måndag, juni 18, 2012

Grinolle

Magen fortsätter att göra ont, dumt nog. När vi träffades för lunch idag var M inne på att det var nån form av akut blindtarmsinflammation eller nåt och var nästan beredd att köra iväg mig nånstans. Själv tror jag mer att det är ett resultat av några ganska omtumlande, händelserika veckor med allt vad omställning heter. Alla rutiner är i stort sett omkastade, eller rättare sagt; jag har plötsligt rutiner för sånt som mat och sömn. Jag har lärt mig en massa nytt, varit orolig över att inte vara kapabel att lära mig allt det nya, varit orolig över att inte passa in osv. Och så har det blivit ovanligt mycket luncher och middagar ute. Sammantaget känns det inte så väldigt långt borta att magen ledsnat lite och nu grinar så snart jag äter något, alt inte har ätit på ett tag. Några dygn med omeprazol kanske gör susen.

Inga kommentarer: