onsdag, juni 13, 2012

Dags för lite extra skarpt läge

Jag börjar så smått bli lite varm i kläderna på jobbet. Jag tror faktiskt att det går ganska bra, även om jag inte kan 'allt' än. Det finns så mycket undantag för allt, men efter ett tag lär väl de sitta också. Imorgon går första lönekörningen för månaden och jag tror (och hoppas innerligt) att siffrorna på 'mina arbetsgrupper' stämmer som de ska. Lite läskigt att ha sån påverkan på människors lön, även om inget är oåterkalleligt. Som tur är. Misstag gör nog alla, men jag hoppas ju hålla det på ett minimum. 
På fredag är min assistentkollega ledig varpå jag för första gången sitter själv inne på serviceenheten. Det känns lite läskigt, men ska väl gå bra hoppas jag. Jag har ju korridoren full med trevliga kollegor som säkert kan hjälpa till om det skulle uppstå nåt besvärligt läge. Låt oss hoppas att det blir lite lagom utmanande bara...

Inga kommentarer: