måndag, maj 24, 2010

Must have: utekväll

Jag har förvisso bara en natt i bagaget men jag är trött trött trött. Men det var en trevlig natt. Det är alltid kul att jobba med Simon, vilket händer sällan och nu framöver antagligen inte kommer att hända fler gånger. Han ska svika oss nattmuppar för att bli "vanlig" dagarbetare med sovrutiner (bah!). Men, det innebär å andra sidan att vi kanske kan lyckas synka ihop den där utekvällen som varit omöjlig hittills eftersom det alltid varit någon av oss som varit schemalagd.

Och på tal om utekväll har jag fortfarande inte riktigt fått mitt gå-ut-begär stillat helt och hållet. Jag är nog svulten både socialt och utgångsmässigt. Måste åtgärdas.

2 kommentarer:

Unknown sa...

Jag är på.

Sara sa...

Åh sweetness! Då ska vi bara synka våra scheman så kör vi!