torsdag, maj 27, 2010

Passiv shopping passar mig bättre

Mitt misslyckade shoppingförsök (fast vad är fel på filmtidningar och dvd-skivor eg?) följdes upp av en mer lyckad shoppingtur på Expo med S. Han shoppade loss inredningsgrejer till sin nya lägenhet och jag hejade på. Billigt för mig, dyrare för S, men jag tror han var nöjd. Och jag hade trevligt.

Ikväll har solen bytts mot regn. Jag undrar hur det blir till helgen. Det sker ju rätt mycket samtidigt här i stan till helgen (Brännbollsyra, Rix Fm festival), men för mig mig personligen är det jobb som står på schemat. Så mycket annat blir det nog inte som det ser ut. Men det känns ok.

Imorgon tänkte jag ta en tur till den nya skobutiken på Ersboda som jag hört talas om i hopp om att lyckas lite bättre med inköpen och komma hem med nya sneakers.

Inga kommentarer: