tisdag, maj 04, 2010

Saknar träningen (avd: Saker jag aldrig trodde skulle hända)

Förkylningen har nu iaf nästan gett sig. Jag snörvlar fortfarande på lite och känner av tröttheten men det är inte så farligt. Så imorgon hoppas jag kunna återgå till att träna lite igen. Jag saknar det faktiskt en del. Som att jag fick utlopp för någonting genom att bli toksvettig med jämna mellanrum. Jag tänker då ta det varligt och akta ryggen lite extra tills jag fått veta hur det står till med den.

Skröppel-jag skulle också behöva besöka en läkare med min arm. Jag har fortfarande ont i den efter slagen jag fick på jobbet. Jag kan inte lyfta som jag ska och inte belasta alls om den är i ett läge där handflatan är vänd uppåt. Jag kände av den rejält vid flera tillfällen under söndagens jobbnatt. Tänker att det är bäst att kolla upp det.

Inga kommentarer: