tisdag, maj 04, 2010

Tre lediga nätter kvar

Tisdag redan och än har inte särskilt många av min önskemål inför veckan gått i uppfyllelse. Jag väntar fortfarande på ett samtal från sjukgymnasten, sömnen har varit sisådär hittills och den önskade resan bör nog ses som never-happen. Lite för lite lön den här månaden är väl huvudorsaken till att jag inte anser mig ha råd att göra en turistande "bara-för-att"-långhelg i Sthlm med bästaste Miss J. Trist som attan, men hur trist vore det inte att vara pank resten av månaden efteråt?

Så i brist på välsignelse från resa-bort-fen som jag så desperat längtar efter just nu får jag hitta andra saker att se fram emot. Don't really know what yet, men det kommer väl.

Det tycks iaf som att jag kan komma att pricka in trevligt Anna-umgänge några timmar och det ser jag ju definitivt fram emot.

Inga kommentarer: