måndag, maj 10, 2010

Projekt ta hand om ryggen

Hänger i soffan framför Top Model och känner mig allt annat än just som en sådan. Trött efter helgens 30 timmar.

Jag hade egentligen bokat in ett pass afro ikväll men jag avbokade det för en stund sedan. Ryggen känns fortfarande inte helt hundra så jag tror att jag gör klokt i att vänta tills jag fått något slags utlåtande om hur jag ska agera med den. Även om jag saknar träningen väldigt mycket.

Imorgon har jag istället bokat in ett pass massage vilket jag ser fram emot med någon slags skräckblandad förtjusning. Jag har aldrig provat det hos en professionell förut och det känns ärligt lite läskigt. Eller väldigt läskigt. Främmande händer och full uppmärksamhet känns läskigt. Men jag hoppas att det ska funka bra. Behovet är uppenbart.

Inga kommentarer: