tisdag, maj 11, 2010

Får Sheldon till det?

Två avsnitt kvar av säsong 3 av The Big Bang Theory; mina favoritnerdar. Jag längtar inte efter att inte kunna se ett nytt avsnitt varje tisdag men samtidigt ser jag fram emot säsongsavslutningen som lär innehålla en hel del intressant. Sheldon träffar en potentiell mate i form av Amy (Mayim "Blossom" Bialik) och vad jag hört tidigare så återkommer Leslie Winkle (Sara Gilbert) äntligen. Jag tycker det var synd att nattens/dagens avsnitt avslöjade att Bernadette (Melissa Rauch) inte längre finns kvar i leken. Jag gillade henne. Jag gillar de tuffa nerdbrudarna.

Jag får lite skav när säsongsavslutningarna närmar sig. Jag hoppas att det inte blir en alldeles tv-seriesfri sommar. Förra året gick väl både True Blood och Dexter under sommaren? Jag hoppas det blir så i år. I need my fix.

Inga kommentarer: