torsdag, oktober 29, 2009

ComHem-historierna sprids värre än svininfluensan

Min kommentar om ComHems bristande funktionalitet (för att vara snäll) var som väntat inte den enda. Mymlan skriver om sina och andras upplevelser (en sammanfattning hittas här), som var och en enskilt borde sätta fart på bolagets ledning. Här länkas det också till en del historier.

Samtidigt som allt detta sker lanserar ComHem en av de roligaste reklamfilmerna de gjort. Och även om det inte förlåter något (snarare funderar man väl över prioriteringarna) så är den väl värd att se. Jag har inte alls gillat de här "roliga tanterna" tidigare, men nu var de faktiskt rätt komiska. Personligen kände jag nog igen samtliga utom frisbee-grejen, vilket får mig att undra hur mycket youtube-konstigheter jag egentligen tittar på...


1 kommentar:

Bloggerskan sa...

Jaja, bredband sen 1999 men var då?