torsdag, oktober 01, 2009

Att simma på tom mage

Jobbmötet blev ganska kort idag. Men det rullar på i vart fall. För första gången känner jag mig plötsligt lite osäker på om jag har mitt jobb kvar till jul. Trodde att jag satt hyfsat säkert med mina år på huset men tydligen ser inte turordningarna ut så, om jag fattade rätt. Ska kolla lite själv och se vad som gäller.

Iaf lyckades jag få huvudvärk den korta tid jag var på jobbet men for ändå iväg till simhallen direkt efter. Idag gick det bra med knäet; så länge jag simmade som "man ska göra". Jag simmar ju lite skumt med det där benet, lite mer som om det gällde överlevnad, kanske man ska säga... Men det gick bra även om det kändes tyngre den här gången än tidigare. Efter en halvtimme kom jag på att det enda som fanns i magen var morgonsmoothien och det kanske var i minsta laget när klockan ändå passerat tre. Det där med hungerskänsla är visst inte min grej.

Inga kommentarer: