onsdag, oktober 28, 2009

Jag stannar i klurandet ett tag till

Jag har hamnat i nån klurande läge så jag tror att jag för tillfället befinner mig ganska mycket i mig själv. Bra och dåligt, men oavsett så tenderar det att bli färre blogginlägg.

Jag har haft sjukt dålig fart idag och det plågar mig, men så fick jag ett smart råd via twitter som jag nog tänker anamma: "Man dröjer i stoppet och funderar en vända till, istället för att försöka rusa iväg igen på en gång. Kanske?". Så det tänker jag göra. Jag försöker vara lite här och tillåta mig bo i huvudet en stund till, helt enkelt. Inte skynda vidare och lägga grubblerier på hög bakom mig, det är nog dumt.

1 kommentar:

Anonym sa...

Det är smart. Det brukar vara när man funderar som man kommer på saker att ändra eller göra. Om man skall ta töntiga paralleller till vägsjäl och liknande så blir det ju bara typ högersvängar hela tiden när man kör fullt spett, oavsett om det egentligen är vänster man borde svänga.. Eller något...