tisdag, oktober 20, 2009

Dagens

...läskigaste: att efter jobbet inse att det låg ett islager ute som knappt ens gick att promenera på och att jag måste köra hem i snigelfart med sommardäck.
...bästa: att jag lyckades behålla lugnet trots oro över halkan.
...dummaste: folk som kastar sig ut över gatan (inte vid övergångsstället) trots att det är halt och man inte kan vara säker på att bilarna hinner stanna.
...mest spännande: handskrivet brev på hallmattan.
...roligaste: att M, när jag kom upp, samlat på sig saker hela förmiddagen (inkl brandvarnaren) och lagt på köksbordet i sin jakt på "nåt som lät". M: "Nu lät det igen!" Jag: "Aha, det är tweetdeck som hittat nya tweets..." :)
...mest orosbringande: att jag klivit upp redan kl 13 efter knappt fem timmars sömn.
...måste: vinterdäck. Nu.

Inga kommentarer: