fredag, oktober 02, 2009

Fördelar med tandläkarhögskola på orten

Och, jag måste absolut rekommendera alla Ume-bor och andra som bor vid en tandläkarhögskola att utnyttja denna möjlighet! Jag har gått där sen jag flyttade hit och är väldigt nöjd. Inte bara för att det kostar mindre än hälften att gå dit, utan för att jag alltid blivit oerhört väl bemött. De har stor förståelse för ångestbrudar som jag själv, förklarar utförligt och gör allt oerhört noggrannt. Dessutom dubbelkollas precis allt av en övervakande lärare. Så visst, det tar lite längre tid (delvis för att de inte har sköterskor vid sin sida tex), men jag tror att man vinner i längden på att inget görs på rutin eller under tidspress.

Mitt fredagstips alltså!

2 kommentarer:

Johan sa...

Frisörprogrammet på Dragonskolan är bra att besöka för billig klippning också. Duktiga elever som verkligen gör jobbet noggrant så de kan få bra betyg av läraren. :)

Sara sa...

Se där, fler såna smarta grepp alltså. Tack för tipset!