I söndags när comhem strulade big time försökte jag logga in på min kundsida, men hade glömt lösenordet. Man kunde då få det skickat till sig på den epostadress man angett vid registrering. Jag gjorde detta men det kom aldrig något lösen. Jag lyckades dock lista ut det så det ordnade sig ändå. Men, inatt klockan två, två dygn efter att jag faktiskt behövde lösenordet kom mailet. Det kallar jag snabb service!
1 kommentar:
Sist jag hade kontakt med Comhem var det med någon på kundtjänst som undrade vilket som var närmsta stad till Vällingby... (Till saken hör att Vällingby är postadressen, staden är fortfarande Stockholm.) Men OK, det kanske inte alla i hela Sverige vet.
Sen skulle hon skicka en ny kabel. Som jag ännu inte installerat eftersom den gamla funkar bra. Mitt problem var att nätet var nere. Det berodde enligt Comhem på att dom höll på med avancerade uppdateringar som var planerade men som dom inte meddelat. Det skulle kunna innebära flera dagar utan nät, sa hon.
Nätet började funka igen tio minuter efter att jag lagt på.
Ja, summa summarum kan man väl säga att jag inte riktigt litar på Comhems kompetens...
Skicka en kommentar