tisdag, december 09, 2008

Catch up

Tysta leken, skulle man kunna tro, men inte riktigt. Stress, är väl snarare grejen. Gårdagen blev lite annorlunda än jag kanske trott, jag hann inte med så mycket av det som var tänkt. Mest pga att mamma hade fått fara hem redan i söndags så lillasyster behövde mat och inkvartering lite plötsligt igår och skjuts till bussen hem på kvällen sen. Dessutom så strulade det till sig med den middagsplanering jag helt ofrivilligt blivit ansvarig för på nåt sätt. Så jag fick tillbringa ganska mycket tid i telefon och på nätet med att jaga restaurang som inte börjat med uteslutande julbord och som dessutom ett gäng ganska kräsna vårdarbetare skulle trivas på både vad gäller mat och prisnivå. Inte alldeles enkelt kan jag lova. Men nu hoppas jag att det blir bra iaf.

2 kommentarer:

Johan sa...

Egentligen, bara för att allt blev satt i händerna på dig så skulle du ha valt Gandhi bara på pinkiv :D

Sara sa...

Haha, ja du tror inte jag hade lust eller? =)