lördag, december 13, 2008

Förena nytta med nöje

Sovit har jag gjort. Hur skönt är inte det egentligen? Har varit uppe sen före halv åtta, lyckades tom vakna före klockan ringde. Har ätit min grötfrukost, duschat, kollat mejl och strykt skjortan på golvet med ett resestrykjärn (sådär bra resultat).

Idag är det först styrelsemöte som gäller. Sen är det ganska direkt färd till Solna nånstans för att gå på Gudruns julfest. Ska bli väldigt trevligt. Det var ju det förra året i vart fall. Jag är lite frusen idag så jag stoppar ner kjolen i väskan och gör ett snyggt stålmannenombyte i fi-lokalen efter mötet tror jag.

Vad som händer ikväll är väl mer oklart. Får se om Joakim är på att besöka nån oub eller om vi blir hemma och tar det lugnt. Får se hur det känns senare.

Trevlig lucia, mina vänner!

Inga kommentarer: