onsdag, december 17, 2008

My work is done!

En välplanerad insats idag och alla julklappar på min sida är klara och tom ivägskickade. Hur bra som helst. För att vara en anti-julperson kan tyckas att jag köper många julklappar, men det blir bara så. Jag tycker trots allt om att ge människor jag tycker om saker som de blir glada över. Så jag hoppas att de blir det. Det blev inte så dyrt att skicka iväg det heller. Köpte jiffypåsar på bokia och med hjälp av Mattias så slogs alla paket in och fick plats i totalt tre försändelser till tre olika platser i södra Sverige. Imorgon går ytterligare ett paket, modell betydeligt större, iväg till lillasyster. Men det blir nog bussgods om det inte är alltför dyrt. Litar inte riktigt på posten vad gäller snabbhet och paket.

Skönt. Nu kan jag jobba i helgen i lugn och ro utan att behöva stressa med folk på stan då eller när sista lönen kommit nästa vecka. I och för sig kommer jag kanske att få hjälpa Mattias med sina anhöriga, men det lär nog gå ganska fort.

Inga kommentarer: