måndag, mars 25, 2013

Colon, left parenthesis

Fick utan förvarning något av ett sad face-läge ikväll. Antagligen sömnbrist som gör sig påmind bara, men det kändes lite som att luften gick ur mig. Mycket i huvudet, lite sömn, en känsla av att aldrig riktigt hinna ikapp på jobbet osv gör sitt. Men det är ju lite som jag är också. Svårt att bottna i huvudet ibland. Imorgon är en annan dag. Och den börjar jag med ett förmiddagsmöte på stadshuset.

Tror jag ska försöka mitt bästa för att få med familjen eller vännerna och se This is 40 (2012) på bio också under påskhelgen. Judd Apatow brukar ju göra kul filmer. Och älsk på Paul Rudd. Och på Jason Segel och Leslie Mann. Jag skulle verkligen behöva en riktigt kul komedi. Även om recensionerna kanske inte varit lyriska (fast inte enigt sågande heller).

Nu: sömn.

Inga kommentarer: