onsdag, mars 13, 2013

Onsdagsfest

Annars har jag faktiskt ganska just kommit hem. Direkt efter jobbet for jag till Simon dit jag var bjuden på middag. Vi firade att han fått ett nytt jobb, pratade strunt, åt supergod mat han lagat (inklusive en efterrätt to die for!) och hade allmänt väldigt trevligt. På en onsdag bara sådär. Men nu när han också bytt till ett dagjobb hoppas jag att vi ska hinna ses lite mer igen.

Imorgon ska jag faktiskt försöka ta lite sovmorgon. Det brukar ju dock inte gå så bra, kroppens inre klocka brukar vakna i panik vid 6-tiden och tro att jag försovit mig. Och då brukar det inte vara så mycket värt att ligga kvar bara för att, jag blir mest trött av det. Men går det så ska jag trilla in nån timme sent imorgon. Kan vara rätt bra efter de här 10-timmarspassen jag dragit hela veckan hittills.

Inga kommentarer: