lördag, mars 23, 2013

Biolördag coming up!

Trött var det ja. Fast jag kom i säng rekordtidigt igår. Före 22, tror jag. Började dock vakna redan 3.15 och tro att jag försovit mig eller missat nån sjukanmälan. Och sen fortsatte det så några gånger. Ungefär som varje jobbhelg. Jag vet inte varför jag gör så.

Fast nu är jag nog mer seg än trött. Har hängt i soffan sen jag slutade jobba och sett film, uppbunkrad med all världens kuddar för att få det bekvämt för ryggen. Även om det kan vara skönt att vara själv ibland så slår inget att ha min kaminvarma man nära bakom mig när jag ser film i soffan. Så jag saknar honom lite idag. Lil'sis kattor gör dock sitt bästa för att vara gott sällskap, och de lyckas bra.

Har hunnit med att se två filmer redan. Rätt kassa båda två, men det är kanske bra eftersom jag ska på bio ikväll med Anna och Ulrika (om den senare har vaknat ur från sin all-nighter-dvala...) och jag är faktiskt lite tveksam till om filmen kommer vara bra eller inte. Men det är ju, som jag brukar tjata om, det bästa utgångsläget. Vi ska se Oz the Great and Powerful (2013). Mila Kunis, Rachel Weisz, Michelle Williams och Zach Braff har alla imponerat förut så varför inte igen? James Franco är väl ingen höjdarskådis egentligen men det är något med honom som gör mig så oändligt förlåtande. Så helt hopplöst ser det ju inte ut. Jag tror till och med att det kan vara bra 3D-läge.


Inga kommentarer: