tisdag, mars 19, 2013

Ny dag imorgon

Avslutade min arbetsdag på ett lite stressigt sätt. Information ändrades och jag var för ivrig att skicka ut den. Så det var med viss hjärnstress jag bytte om på jobbtoan och sen halvsprang iväg till yogan. Och idag blev det inte så bra. Inget fel på yogan, inte alls. Men jag var trött, halvstressad och hade svårt att vara riktigt mottaglig. Det ömmade i ryggen, benen kändes stela, jag somnade nästan under djupavslappningen, meditationen blev ofokuserad och kände att jag hade svårt att hitta det där sköna läget jag vet att jag annars får. Så jag gick hem och kände mig lika delar trött som hängig.

Men nästa gång blir det bättre.

Har sen softat i soffan med Lil'sis framför Kändishoppet. Inte jättekul egentligen så hade jag inte gillat simhopp så pass mycket som jag faktiskt gör hade jag nog inte sett färdigt. Nu blir det en tur till Azeroth (WoW) innan sängen. Imorgon ska jag försöka sova länge på lediga dagen och bara göra saker jag har lust med hela dagen. Och inte tänka på jobbet.

Inga kommentarer: