måndag, mars 25, 2013

Måndag, is it?

Måndag, fast det har känts som typ torsdag hela dagen. Å andra sidan har det varit en typisk måndag med en seg hjärna och en exklusiv förmåga att uttrycka mig konstigt/klumpigt/oklart mer än en gång. Det blir så när man tänker mer än man säger. Nu tror jag inte det märktes så mycket, men jag kom på mig själv, typ en halvtimme senare varje gång, att 'vad var det jag sa egentligen?'. Ungefär. Men det är bara att köra på. Ytterligare en 6-dagarsvecka väntar så då är det dags att skärpa till sig lite.

Längtar rätt hårt till onsdag då lönen äntligen kommer in på kontot! Jag vet inte vad som varit med den här månaden men pengarna liksom bara försvann. Nu ska jag däremot snåla lite med dem inför Gbg-resan vi ska göra. Fast inte just på onsdag, då blir det äntligen after work med bästa jobbgänget!

Inga kommentarer: