söndag, mars 17, 2013

Helg

En trevlig helg snart till ända. Inte så mycket hemma-häng just den här helgen. I fredags roade jag mig med bästtjejerna som planerat. Vi pratade kvällen lång, åt lite godis, vissa drack vin och vi hade nog alla väldigt trevligt. Fast ändå känns det alltid som att det skulle kunna fortsätta natten igenom.

Igår umgicks M med ett par kompisar så jag hängde i stan med Lil'sis' kattor framför Top Gun. Sen körde jag hem till landet mitt i natten i den tjockaste dimma jag sett på länge. Inte alls favoritvädret att köra i. Idag var det dock klart och fint när vi for ut till M:s föräldrar på lunch.

Mycket farande den här helgen men allt som allt har den varit bra och lugn. Känner mig nästan återladdad när det är dags för måndag imorgon. Fast bara nästan...

Inga kommentarer: