söndag, mars 10, 2013

Snart måndag

Strax är långhelgen över och jag kan väl inte direkt skryta med att jag gjort sådär vansinnigt mycket nytta ändå. Mest har jag faktiskt haft ont i ryggen. Och sett film. Och umgåtts med låtsasmake och sötkattorna. Förutom det förstnämnda har det alltså varit en bra helg. Men just det där med ryggen hade jag gärna sluppit. Imorgon, om det känns likadant, ska jag se om sjukgymnasten kan knö in mig på en snabb tid. Tro det eller ej, men jag ogillar nog att gnälla över ryggen lika mycket som det är trist att höra på det.

Solen har dock varit väldigt närvarande, vilket har varit skönt, även om vi spenderat den absoluta majoriteten av tiden inomhus. Men att vara inne med solen skinande i ansiktet är inte så fel det heller... Åtminstone tycker inte vår vinterdeppiga Smilla-katt det:


Inga kommentarer: