måndag, mars 31, 2008

Post-söndag

Vi hade ju dag två av styrelsemöte igår också. Och det kändes som en lättsam stämning. Skönt, och så gick det ganska fort också så vi kunde sluta ett par timmar tidigare än planerat, vilket passade bra för min begynnande huvudvärk. Tackade nej till lunchsällskap efteråt, vilket jag sen ångrade lite. Hade tänkt ta mig till kulturhuset för att se det här (älskar hennes böcker), men gick av t-banan fel och struntade i det sen. Något jag också ångrar lite. Tänkte då istället att jag kanske kunde jaga ut Gusten eftersom Joakim fortfarande bodde i sängen, men la ner det av okänd anledning. Ytterligare ett dumt beslut. Tror att jag var lite trött, även om jag kände mig sugen på att göra något när vädret var så vårigt och skönt och jag hade extra timmar tillgodo. Men jag for till Fiskis istället, handlade lite mat och jobbade vid datorn en stund.

På kvällen såg jag Bourne Identity som var bra men inte hysteriskt bra (7/10) innan jag toksomnade på min madrass på golvet.

Inga kommentarer: