måndag, mars 17, 2008

På resande fot igen

Jo det har varit ont om bloggande den här helgen, men det har varit lite ont om tid också, känns det som. Önskar att jag hade mer tid. Men nu är det dags att fara hem och ta tag i svallvågorna efter styrelsemötet. En hel del jobb blev resultatet för min del, men det får vara okej. Jag har ju lite tid den här veckan innan jag går på jobbet igen under påsken.

Ser sådär mycket fram emot att sitta på tåg och buss från snart till klockan 16 i eftermiddag, får erkännas. Men det går nog bra. Hade jag haft uppkoppling hade det varit super, men den på x2000 är ju löjligt dyr och nån annan har jag inte tillgång till. Så det får möjligtvis bli nåt filmtittande, protokollskrivande och sen lite bokläsande kanske.

Apropå bok så läste jag ut Traci Lords biografi första kvällen/natten här så det kommer väl ett slags omdöme framöver. Kanske även lite bilder från Joakim och min Gamla stan-vandring i lördags.

Nu packa det sista och fara hem till pälsfamiljen!

Inga kommentarer: