tisdag, mars 25, 2008

Framgångsrik i miniformat

Idag har jag fått rekordmycket gjort. Jag har varit som en tornado på min "urgent-to-do-list". Jag har varit på flygterminalen med breven, dammsugit (och flyttat katt från rum till rum, Mina är skräckslagen inför den här dammsugaren), packat upp lådor, lämnat grejer på miljösorteringen (köket svämmade över) skickat tokmånga mejl, gjort förfrågningar inför kongressen, bloggat, skrivit ett medlemsbrev och skickat ut, skrivit ett par korta texter till Fi:s verksamhetsberättelse osv. En massa saker helt enkelt. Jag får försöka känna mig nöjd.

Något jag inte gjort är att boka flygbiljetter till mötet i helgen. Jag har delvis inte hunnit, delvis kanske kanske undvikit det då jag av någon anledning tycker att det känns som att jag inte borde flyga. Antagligen för att jag inte hinner åka tåg utan faktiskt måste flyga den här gången. Så det är såklart bara dumheter. Inbillning helt enkelt. Men om jag dör i helgen så skulle man kunna säga att jag förutspått det. Hehe. Nej, men jag får ta tag i det direkt imorgon. Det är ont om tid nu så det måste göras.

Nu ska jag se om det finns nåt vettigt på tv. Jag måste slappa en kortis iaf.

3 kommentarer:

mina sa...

du,jag är minsann inte ett dugg rädd för dammsugare och hon borde ju vara som jag, kissen, eller?

Sara sa...

Är man döpt efter den tuffaste tjejen kan man tycka att man borde ärva lite tåga. Och det har hon nog gjort, hon är tuffare än nånsin. Trots det finns det vissa saker som gör att hon hyperventilerar; min nuvarande dammsugare är en av dem. =)
Det kanske är nåt särskilt med den, du får komma hit och kolla, tror jag?

mina sa...

ja, synd att du bor så attans långt bort, men kanske i sommar :)