lördag, mars 08, 2008

Min säng är min borg

Bloggstopp igen. Spenderade mestadelen av gårdagen i sängen faktiskt. Var hemskt trött efter jobbet. Hade tänkt kliva upp skapligt, men det gick inte. Med tanke på att jag sov dåligt mellan jobbnätterna var det kanske inte så konstigt. Sen satt jag en stund framför WoW under kvällen, tillsammans med Joakim (på länk). Helt ok.
Såg lite film sen en stund tills dess att en lite onykter Mattias ringde vid 3-tiden och frågade om han kunde bli hämtad från en kompis. Skönt när folk runt omkring till och med räknar med att jag har sned dygnsrytm... Men det gjorde jag i vart fall.

Hade egentligen tänkt gå förbi 8 mars-aktiviteterna på Hamnmagasinet under eftermiddagen, men det var lite tunnsått med socialt följe så jag hoppade det och låg väl mest i sängen och fortsatte filmtittandet några timmar. Inte helt fel det heller.

Inga kommentarer: