fredag, mars 14, 2008

Framme!

Jepp, jag är framme, by the way. Lååång resa, kändes det som den här gången. Jag var hungrig fram till klockan två då jag klev på x2000 och stressåt en macka och en kopp te och mådde sen smått illa en bit på resan. Men annars har det gått smärtfritt. DVD:en var trasig på bussen så det har varit bok hela vägen. Började på Traci Lords självbiografi "Nattens barn" i Umeå och är nu snart igenom den. Intressant, lite spännande och hyfsat bra, faktiskt.

Väl i Stockholm hann jag springa på Samuel på centralen och sno åt mig ett par kramar. Hann dock inte fråga så mycket om hur allt var, men han såg ut som vanligt. Kanske får vi tid till en fika imorgon.

Nu har jag ätit lite igen och känner mig piggare så nu ska jag umgås en stund med Joakim,som dock verkar jobba fortfarande, trots att han kommit hem och gjort fredag kväll...

Inga kommentarer: