måndag, mars 03, 2008

Helgrapport

Blogguppehåll, blev det. Jobbhelg som nog tog musten ur mig lite. Sista natten hade jag huvudvärk i stort sett hela arbetspasset. Sådär att jag sista timmarna ivrigt försökte införa visklek bland de som var uppe tidigt. Det funkade sådär...några sekunder i taget. Pigga, pratsjuka människor kl 5-6 på morgonen är inte kul när huvudet dunkar, tro mig. Men jag ska inte klaga annars, det var en väldigt bra natt med lagomt att göra. Lördagsnatten kan däremot ha varit källan till min huvudvärk, då bestämde sig alla för att ha en vaknatt, ungefär... Men helgen i stort har varit bra, och trevlig.

Igår kväll kom också Bea hit, min fina syster som tycks bli mer vuxen by the hour (och jag antagligen allt tantigare som ens tänker så... :) Mattias kom förbi sen och underhöll henne medan jag jobbade. Delvis också pga att jag haft besök av nån skum människa under kvällen, men det får bli ett annat blogginlägg. Kanske.

Inga kommentarer: