fredag, mars 14, 2008

Resfeber

Nu är jag snart på väg igen. Bussen till Sundsvall går vid 10 och sen är det x2000 från Sundsvall till Sthlm som gäller. Kliver av i storstaden halv sex ikväll. Känns helt okej att åka buss/tåg dit, speciellt nu när flygtrafiken är inställd eller försenad till ungefär hälften till och från Norrland på grund av nåt radiokommunikationsfel. Kan bara tänka mig hur nojjig jag skulle vara, sittande på ett plan utan radiokommunikation. Nej, jag tackar mig själv för att jag valde anant den här gången.

Har sovit grymt dåligt inatt. Vaknat vid varje ljud och vridit på mig typ konstant. Säkert lite resfeber och lite stresskänningar över att allt inte känns klart. Hade tänkt göra lite grejer igår men så blev det istället en mejlflytt (från kmail till evolution) som drog ut på tiden då alla mejl av nån konstig anledning inte följde med på en gång. Och en massa mejl är det. Bara fi-mejlen landar på drygt 6000 stycken.

Nej, nu måste jag packa det sista innan jag kollar om min skjuts (och kattvakt) är klar att köra mig till busstationen. See ya.

Inga kommentarer: