söndag, augusti 12, 2012

Helgen

Hade ingen ork för pratig film, hur söt den än skulle kunna vara. Så det blev bara en knapp halvtimme av Salmon Fishing in the Yemen (2011) innan jag stängde av. Får bli en annan kväll. Känner mig lite märkligt trött plötsligt. Lika plötsligt kom ömheten i halsen. Jag hoppas att det bara är tillfälligheter. Har varken lust eller tid att vara sjuk nu.

Känns som att helgen varit alldeles lagom lång, trots att jag egentligen inte gjort så mycket. Myskväll med lil'sis i fredags, myskväll med M igår, städdag idag och en massa Downton hela helgen. Helt okej. Till veckan ska jag jobba på att vara en social vän också.

Nu blir det OS-avslutning tills ögonlocken far ihop. För visst får man lov att se avslutningen även om man bara sett kanske 13 minuter av OS-sport sammanlagt?


Inga kommentarer: