torsdag, oktober 18, 2012

The hunt has begun

Fick ett ryck att kolla efter vinterjacka på nätet och hamnade i nån form av total madness! Det finns plötsligt så väldigt mycket snyggt! Undrar om det är för att det är på nätet eller om jag faktiskt hittar lättare när jag ser på bilder än vandrar mellan stökiga klädhängare i affärerna?

Jag vet som bara inte riktigt vad jag vill ha. Men jag skulle behöva det jag bestämmer mig för att vilja ha ganska omgående, för nu börjar det bli kallt. Det var inte superskönt att vänta på bussen i morse om jag säger så.

Jag vill ha nåt lite skojigt, men inte så väldigt utstickande färg eftersom jag har en del byxor numera som är färgade och som då helst ska fungera med jackan. Den ska vara varm utan att vara michelin-gubbe-formande och gärna i en snygg passform.

Omöjligt uppdrag?

Inga kommentarer: