lördag, oktober 27, 2012

Lördag

Det var länge sen jag sov så dåligt som natten som gick. Först hade jag svårt att somna och klockan hann nästan bli 2 innan ögonlocken till sist slöt sig. Sen vaknade jag en eller två gånger i timmen, varje gång helt övertygad om att jag försovit mig till jobbet. Däremellan drömde jag bara oroliga saker, en hel del präglad av en riktigt otäck sak som drabbade en vän igår och resten innehållande nån form av jobbstress. Så mitt huvud har helt klart varit upptaget inatt. Konstigt nog är jag inte så trött nu som jag trodde jag skulle vara efter avslutat arbetspass.

Men det blir nog till att tantlura en stund under dagen. Helst i sällskap av M, om han hinner komma in till stan tidigt nog. Ikväll vankas det middag ute med det goda vänner-gänget så jag vill vara pigg och glad när det blir dags för det. Jag har just bokat bord åt oss, japanskt blev det efter att ha gått bet på några andra ställen (är alla ute och äter i Umeå ikväll?). Och det blir nog bra, har bara hört gott om stället så jag ser fram emot det.

Före det; vila, tvätta, städa lite samt se film/tv-serier. Och förhoppningsvis krama Man big time.

Inga kommentarer: