torsdag, oktober 11, 2012

Snart helg igen

Annars då? Tja, det går på i nån slags fart. Håller med en kollega på jobbet som tyckte att veckorna bara känns som måndag och fredag. Allt däremellan går så himla fort.  Det är fortsatt mycket att göra på jobbet men jag tror och hoppas ändå på en lugn fredag och en dito helg. Skulle vara riktigt skönt. Om våra medarbetare får vara friska så kan jag få lite annat gjort, men det styr jag ju inte direkt över.

Jag tänkte försöka umgås med bästa tjejerna (de i människoform) i helgen. Samt fixa med bilen. Byta till vinterdäck, byta torkarbladen jag köpte för ett tag sen men inte fått fart att byta, täppa till min dumma läcka i taket som blev när M grejade med antennen osv. Känns som en bra helg för sånt, bara det inte ösregnar hela tiden. Jag tror vi fått vår dos av regn på ett tag nu väl?

Inga kommentarer: