fredag, oktober 19, 2012

Dålig repris

Ont i ryggen idag, det var ett tag sen. Iallafall av den här graden. Det började redan i morse och sen har det hängt i. Det var sådär halvkul att sitta på möte med ledningsgruppen mellan 8-12 på en pinnstol (typ) kan jag lova. Men det gick. Precis som resten av dagen. Trodde att det var rätt okej nu ikväll när jag satt och spelade en stund men så när jag skulle resa mig och det tog stopp halvvägs och sen kändes som att någon stack en kniv i ländryggen insåg jag att så kanske inte är fallet ändå. How fun.

Men men. Nu är jag ledig ända till måndag så jag har ju tid att vila upp mig lite. Jag hoppas att det räcker. Vi får väl se. Kanske M kan knåda mig lite imorgon kväll när vi ses. Hade velat ses idag men iddes inte fara ut med bilen. Eller rättare sagt; jag iddes inte byta däck med min rygg och hade jag farit ut till landet med sommardäck hade det säkerligen blivit tokvinter till imorgon. Så jag stannade i stan hos lil'sis och terrorkattorna istället. Men i helgen blir det landet. Men antagligen inte så mycket lövräfsande...

1 kommentar:

Christer sa...

Sara
kämpa på med din rygg. Jag har haft problem i 30 år. Kanske inte så uppmuntrande att höra. Men jag bloggar om det och en del av denna info kan du ha nytta av
http://ryggproblem.blogspot.com/