fredag, oktober 19, 2012

No more Go On

Efter att ha sett avsnitt sex av Go On (2012) och återigen kommit på mig själv med att sitta med telefonen i handen och scrolla igenom twitterflödet så tror jag att det är dags att låta serien kliva av den aktiva tittarlistan med tv-serier för min del. Något motvilligt dock, för av någon anledning så gillar jag Matthew Perry. Men det är lite för segt, lite för intetsägande och helt enkelt inte tillräckligt roligt. Dåligt är det inte, men inte bra nog för att konkurrera med övriga serier på listan, speciellt inte nu när jag inte hinner se det som är bra på riktigt ens.


Jag hoppas dock att Perry får till en bra film eller serie så småningom. Tills dess får jag helt enkelt se om några av de filmer post-Vänner han medverkat i som jag faktiskt gillar. Som Birds of America (2008) eller Numb (2007).

Inga kommentarer: