söndag, oktober 07, 2012

Söndag (med ett litet tv-tips)

Det blev då en bra dag idag med. En långsam lite slö sådan, men det är väl så söndagar ska vara? Vi spenderade halva dagen i soffan och såg ikapp några av de serier som M och jag försöker se tillsammans, blandat med lite slummer och nåt informativt program på Kunskapskanalen (en klart underskattad tv-kanal btw). Sen blev det en tur till stan och hyra av tvätthall för vår nya söndagsrutin. Men då bilen var synnerligen nytvättad gick det ganska fort idag.

Nu har jag just landat i lägenheten med lil'sis. M släppte av oss efter att vi handlat på Maxi (söndagskvällar är perfekta tiden att vara på Maxi). Nu tänker nog jag fortsätta mitt soffhäng, men till synes ensam den här gången. Får se om jag väljer att se om Adventureland (2009) igen, som visas på TV11 kl 21. Den är helt klart en värdig söndagsfilm.

Inga kommentarer: