torsdag, januari 03, 2013

Up and about

Med tanke på hur jag mådde där på kvällen igår (lite värre än vad jag ville erkänna faktiskt, jag är ganska feberkänslig) så trodde jag faktiskt bara till 50 procent på min egen teori att jag skulle vara fit för jobb när klockan ringde före sex imorse. Men det har faktiskt gått över förväntan. Jag vet inte om det varit iprenen jag tagit med lite jämna mellanrum idag, vitaminchocken, att jag tog till mitt eget anti-halsont-knep corsodyl eller om det bara var lite snabb 5-timmarsfeber jag drabbades av men... 

Jag ska väl inte påstå att jag känt mig pigg och studsig direkt, och varje fysisk aktivitet har varit jobbig, men jag har inte känt mig så sjuk i vart fall. Win.

Nu ska jag fortsätta på det spåret. Jag måste nämligen in och jobba på lediga dagen imorgon ett tag så då behöver jag huvudet en stund till. Jag tänker dock inte köra först-in-sist-ut som idag utan det blir förhoppningsvis en något kortare visit innan jag tar helg och vilar upp mig.

Inga kommentarer: