torsdag, januari 03, 2013

Team Mark

Veckans Parenthood-avsnitt var för ovanlighetens skull mer av ett 'mellanavsnitt', måste jag säga. Såg det just och även om det inte var dåligt så var det inget sånt där riktigt pangavsnitt heller. Men av trailern att döma kan nästa bli det.

Vi gillar Mark (Jason Ritter) tv, inte Hank (Ray Romano) th. Så ni vet.


Kanske var jag lite dömande idag för att det var något av ett 'Hank'-avsnitt. Och vi gillar inte 'Everybody-loves-Raymond-Hank' (Ray Romano). Eller jag gör inte det. Inte alls, jag är som pansar och försöker se förbi alla förmildrande omständigheter. Vill inte tycka om honom alls.

Men skönt att tv-serierna börjar komma igång igen. Jag som hade tänkt att utnyttja uppehållet med att se ikapp serier jag inte orkat/hunnit/idats med att se, såg inte sådär väldigt mycket under jul och nyår. Fast lite film blev det i vart fall, alltid något. Och nu lär det snart komma en stor film-tittarperiod när nomineringstiden snart är inne för allehanda filmgalor. Ska bli väldigt spännande!

Inga kommentarer: