måndag, januari 21, 2013

Mörmåndag

Hemkommen från jobbet och ganska nyäten sitter jag och typ stirrar rakt framför mig ikväll. Känner mig helt mör i kroppen. Har haft en lite underlig dag på jobbet, eller underlig...jag vet inte hur jag ska beskriva den. Saker kan vända fort iaf, och det kan vara både bra och dåligt.

Jag sov dåligt inatt, somnade alldeles för sent och vaknade sen några gånger av M som hostade. Han såg ganska mör ut imorse också. Så det är väl lite allt möjligt som gör att jag känner mig sliten ikväll. Humöret är som inte riktigt på topp. Hade jag varit 7 år hade jag antagligen legat och sparkat på golvet just nu, hulkgråtit av trötthet och uppgivenhet och hojtat att allt är orättvist. Hur skönt (och bra, egentligen väl?) det än skulle ha varit så gör man inte riktigt så när man passerat 30, tror jag... Inte så ofta i vart fall.

Så frågan är om jag ska skippa Guldbaggegalan på tv ikväll (jag har ändå knappt sett nån av filmerna) och sätta mig slå av mig lite trötthet på nån boss eller alliance-folk i WoW istället. Kanske skulle göra gott...

Inga kommentarer: