torsdag, januari 31, 2013

Se framåt, Sara!

Mitt humör är alltså fortfarande inte direkt på topp. Eller ens i närheten. Snart får väl min soon-to-be-psykolog-vän sätta nån obskyr diagnos på mig. Fast det kanske bara är en släng av 'vintertrötthet', om nu det ens existerar utanför "damtidningarnas" värld. I alla fall så börjar jag bli lite less på att känna mig loj och behöva klistra på ett leende när jag mest av allt vill böla eller slå nån. Heja vuxen-Sara liksom.

Så jag gör mitt bästa och försöker koncentrera mig på aprilresan då vi ska återse Eddie Izzard, den här gången i Göteborg. Can't wait!!


2 kommentarer:

Per-Anders sa...

Det hör liksom till årstiden det där. Det är mörkt och kallt ute, man är trött på mornarna och i alla fall jag längtar efter sommaren. Skulle helst vilja ligga kvar i sängen fram till maj nån gång.

Sara sa...

Ja kanske är det så enkelt. Jag som annars gillar vintern, men det känns lite segt just nu. Även om jag insåg imorse att det faktiskt är väldigt mycket ljusare om mornarna nu än för bara ett litet tag sedan.